Paleo

A paleolit táplálkozás lényege a kőkori étrendhez való visszatérés. A paleolit életmód öt pillérre épül, melyből kettő az étkezéssel, három pedig a civilizációval kapcsolatos. Hagyjuk el a finomított szénhidrátot. Kerüljük az „idegen” fehérjéket: a tejfehérjéket és a gabonafélék gluténjét; a kukoricában és dohányban található DING fehérjét vagy a hüvelyesekben lévő lektineket. Emeljük a szervezetbe napfénnyel és táplálékkal bevitt D-vitamin mértékét. Mozogjunk sokat és ne legyünk túlzottan "sterilek" - az immunrendszerünknek szüksége van a szimbionta baktériumokra.

Válogass kedvedre ízlésed, preferenciád vagy különleges diétád alapján.

Amennyiben ételallergiád van vagy kimondottan egy adott jellemzőjű terméket keresel, kérjük válaszd ki az alábbi szűrőből a számodra megfelelő kombinációt. Ha többet szeretnél megtudni, iratkozz fel hírlevelünkre és olvasd rendszeresen cikkeinket. Dietetikus kollégánk rendszeresen jelentkezik hasznos tippekkel és szakmai tanácsokkal a helyes étrend kialakításával kapcsolatban. Több különböző élelmiszerre vagy kíváncsi és inkább böngésznél az összes termékünk között? Kattints IDE!

Tovább